onsdag 10. februar 2010

Utfordring






Fått en liten utfordring av Heidi

10 ting som gjør meg glad:

1. Venner,familie og sosiale sammenkomster.

2. Nydusja i rent sengetøy

3. Å holde liv i blomstene mine (Heheh...eier ikke grønne fingre...derfor punkt nr.4...)

4. Tulipaner (akkurat som deg Heidi. :) De holder seg lenge,er nydelige å se på og passende i alleanledninger.)

5. Potetgull (dessverre....)

6. Å komme hjem til ferdig middag.

7. Å lage mat sammen med mannen min,bare oss to, og spise den gode maten etterpå. Vi gjør detalt for sjelden om dagen.

8. Musikk!

9. Sånne små (store) koselige gaver som vi ofte får av Sonja og Asbjørn. Sonja er gull til å finne på hyggelige komme-på-besøk-gaver! Jeg skal prøve å bli like flink. :)

10. Kreative syssler. Som f.eks å lage kort,hekle,strikke,brodere og tegne. :)

1 kommentar:

  1. Flink jente!

    Det høres koselig ut å lage mat sammen. Jeg har en mann som - hmm - kjevler ut pizzadeigen. Og det er det han gjør av matlaging. ;o)

    SvarSlett