lørdag 2. januar 2010

Det er lørdagskveld.....ja,og jeg sitter godt planta i go'stolen med en kokende laptop på fanget....hvorfor? Jo,fordi noen har bestemt at man ikke skal sende noe som helst spennende på tv på lørdager! For da sitter jo ingen hjemme og ser på allikvel...kjøss meg... hehehe....det går riktig nok noen halvbra/dårlige filmer,men de er såpass gamle at de "rakk" vi se på kino før vi fikk barn. Hvorfor kan de ikke snart sende alle de filmene vi ikke har fått sett etter familieforøkelsen??

Fredagene er herlige når det gjelder tv, og den dagen er derfor også hellig her i huset. Men alt i alt,så burde vi ikke sett på tv i det hele tatt. Det er en særs dårlig oppfinnelse,likeså pc'en....man blir så himla lat når man ikke eier selvbeherskelse.

God natt! :)

1 kommentar:

  1. Og jeg kommer sikkert til å følge med her også! Hehe...

    Men jeg tror du må justere tidspunktet litt på bloggen. Hvis du sier "god natt" kl. 13.37, så synes jeg det er litt tidlig, kanskje?? ;o)

    SvarSlett