lørdag 16. januar 2010

Nå skal jeg provosere, men samtidig rette et lite ønske til alle hundeeiere:

For som Pippi Langstrømpe ville sagt; FY FARAO!! Dette er så utrolig ekkelt!

HVORFOR lar folk bikkjene drite og pisse ned brøytekanter?! Og iallefall MIN brøytekant!! Hadde det vært lekkert om jeg gikk bort til naboen og satte meg ned, gjorde mitt fornødne og så bare gikk derifra?? Det er forsåvidt like ekkelt å se hvordan kantene ser ut på offentlige steder også. Det er noe av det kvalmeste jeg ser!!

Vi mennesker kan få bot for å urinere på offentlig sted, hvorfor skal da bikkjer få pisse og drite der de vil? Det må vel gå an å dra med seg bylten (eller dråget) litt lenger bort i gata? Eller rett og slett stå på sin egen gårdsplass når de skal GJØRE DET EKLE!!!!!! Det minste en hundeeier kan gjøre er ihvertfall å ta med seg dritten i pose og sparke vekk den gule flekken i brøytekanten.....MIIIIIIN!!!!

Sånn.
:)


1 kommentar:

  1. Ny blogg.. uten å si ifra?! Hmpf! ;)

    Forøvrig helt enig med deg angående hundemøkk.. Det er sååå ekkelt!

    SvarSlett